Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Lilla Vild - 3 mars 2009 16:43

Ja, vad ska man skriva när det inte händer ett skit? ;)


Hade tänkt mig långpromenad i solen idag, rätt mycket piggare nu, men då måste det blåsa halv orkan och regna vertikalt regn utanför fönstret... Typiskt osugen blev jag då :(


Annars undrar jag hur lång tid det egentligen ska ta för tvättmaskinen att komma, om jag inte ska ta och skriva klart mina små skit-PM ändå, om jag orkar dammsuga idag...och varför vår kyl måste vara så förbannat liten?! 


Har gjort matlistor och inköpslista, måste planera lite bättre med maten...som det är nu äter jag bara två gånger om dan och allt som oftast finns det ingenting jag är sugen på hemma, och då blir det ju ingenting, eller något typiskt obra till slut. Har hittat enormt mycket inspiration på olika sidor och bloggar på nätet i alla fall, men det blir ju svårt att få plats med allt det färska jag vill ha hemma, hm... 


Saknar er där hemma! Pappsen har jag inte sett på läänge nu :( Kom hit! :)


Kram på er! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards