Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Lilla Vild - 4 mars 2009 22:23

Idag har varit en bra dag! :)


För det första kom jag ur sängen väldigt tidigt, vid tio! :D Åt nyttig gröt med nyttig ekologisk blåbärsyoghurt och fixade lite på nätet. Sen gick jag ut i solen och promenerade i raskt takt (andfådd nästan hela tiden) runt runt i parken, uppför alla backar och trappor jag kom åt, i en och en halv timme!! Såg världens sötaste lilla tax och mådde allmänt bra.


Hemma igen körde jag igenom mitt styrkeprogram trots att jag var rätt slut, sen duschade jag och tvättade håret och tog hand om mig själv lite. Skypade med båda föräldrarna och hade hyresvärden här för att diskutera tvättmaskinen och bända loss sockeln i köket...lättare sagt än gjort visade det sig... Reparationskillen ska få kolla på den igen, så snart som möjligt, och om den inte går att fixa på ett smidigt sätt så byter dom ut hela köket!!! :) Happy days... Funderar på att muta mekis ifall det behövs...


Lagade gudomligt god (och nyttig!) mat tills Stor kom hem, är en otroligt duktig hemmafru :) Kom nyss in från en halvtimmes kvällspromenad och nu blir det film och popcorn.


Typiskt bra dag :) 


(Imorrn måste vi upp kvart över sex, bussen går klockan sju, ska till London på Eco Build...men det är en annan dag ;)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards